Pomoc pieniężna na warsztaty z zarządzania


Ogłaszamy że w ramach funduszu dofinansowań „Lubuski Program Społeczny” do następnego etapu dopuszczono poniższe aplikacje:

  • zbudowanie elektronicznej platformy e-learningowo-rekrutacyjnej – szkolenia zamkniete
  • zbudowanie metodyki i narzędzi realizacji cyklu zarządzania procesami w organizacji ProcEnt-IQBPM – treningi z zarządzania projektem
  • Licencjonowane Szkolenia Sprzedażowe w Warszawie – treningi firmowe
  • stworzenie platformy B2B dla PUH „wzmocnienie strategii działania” Sebastian Serek – szkolenia z przywództwa
  • zbudowanie portalu umożliwiającego świadczenie usług w zakresie pośrednictwa w wynajmie prywatnych kwater turystycznych za pomocą Internetu – treningi z obslugi klienta
  • stworzenie serwisu mobilnego w zakresie profilaktyki zdrowotnej – szkolenia z przywództwa
  • zbudowanie wyszukiwarki biur architektonicznych zoptymalizowanej z automatycznym modelem zapytań ofertowych – szkolenia z obslugi klienta
  • wzrost konkurencyjności INTERMET poprzez wdrożenie innowacyjności z zakresu wzornictwa przemysłowego – treningi miekkie
  • wzmocnienie podaży usług multimedialnych dla MSP branży budowlanej przez utworzenie elektronicznego procesu Wspierania Inwestycji Budowlanych – szkolenia biznesowe
  • „Zielon@ Gór@” – szkolenia ze stresu
  • Badania i komercjalizacja nowoczesnego produktu – szkolenia handlowe
  • Bankowość mobilna nowej generacji uwzględniająca indywidualne cechy nowoczesnych urządzeń mobilnych – warsztaty z delegowania
  • Budowa i promocja nowoczesnego portalu multimedialnego z pełnym zarządzaniem przez użytkowników – szkolenia z konfliktów
  • Budowa nowego zakładu produkcyjnego oraz nabycie wysokonowoczesnej metodyki przez Curtis Healthcare Sp z o o – warsztaty z kreatywności
  • Dokonanie zgłoszenia patentowego wynalazku w procedurze międzynarodowej – szkolenia z konfliktów
  • E-certyfikacja procesów na linii Agnat – Partnerzy, w obszarze współpracy ogłoszeniowej – warsztaty z zarządzania czasem
  • elektroniczny model wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – treningi pracownicze