Ćwiczenie metodyczne – wykładowcy i instruktorzy – przedmiot HR


SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:

  • Idź i patrz; Elem Klimow
  • Aleksander Wielki; Theodoros Angelopoulos, Vicky Cristina Barcelona; Woody Allen
  • Big Bang; Andrzej Kondratiuk
  • Głęboka czerwień; Dario Argento, Broken Flowers; Jim Jarmusch
  • Żywot Mateusza; Witold Leszczyński
  • Tato; Maciej Ślesicki, Memento; Christopher Nolan
  • Trzy kolory: Biały; Krzysztof Kieślowski, Kruk; Alex Proyas
  • Kroll; Władysław Pasikowski
  • Wielki bieg; Jerzy Domaradzki, Więźniowie trójkąta Bermudzkiego; Ian Toynton
  • Koszykówka; Rich Cowan
  • Skazany na piekło; Ringo Lam

    SYMULACJA NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Van Halen, Van Halen
  • Cave, Nick, Let Love In, Dead Can Dance, Toward The Within, Troggs, The, Wild Thing
  • SBB, Memento z banalnym tryptykiem, Black Sabbath, Black Sabbath, Sting, …Nothing Like The Sun
  • AC/DC, Back In Black

    ZADANIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego prezentowania skomplikowanych treści. Przygotować obrazkową instrukcję użytkowania jednej zznajdujących się na naszej liście tabletek:

  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 75.1, Leki urologiczne stosowane w nietrzymaniu moczu – oksybutynina
  • 141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 207.2, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne