SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Idź i patrz; Elem Klimow
Aleksander Wielki; Theodoros Angelopoulos, Vicky Cristina Barcelona; Woody Allen
Big Bang; Andrzej Kondratiuk
Głęboka czerwień; Dario Argento, Broken Flowers; Jim Jarmusch
Żywot Mateusza; Witold Leszczyński
Tato; Maciej Ślesicki, Memento; Christopher Nolan
Trzy kolory: Biały; Krzysztof Kieślowski, Kruk; Alex Proyas
Kroll; Władysław Pasikowski
Wielki bieg; Jerzy Domaradzki, Więźniowie trójkąta Bermudzkiego; Ian Toynton
Koszykówka; Rich Cowan
Skazany na piekło; Ringo Lam
SYMULACJA NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Van Halen, Van Halen
Cave, Nick, Let Love In, Dead Can Dance, Toward The Within, Troggs, The, Wild Thing
SBB, Memento z banalnym tryptykiem, Black Sabbath, Black Sabbath, Sting, …Nothing Like The Sun
AC/DC, Back In Black
ZADANIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego prezentowania skomplikowanych treści. Przygotować obrazkową instrukcję użytkowania jednej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
75.1, Leki urologiczne stosowane w nietrzymaniu moczu – oksybutynina
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
207.2, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne